3 Şubat 2016 Çarşamba

Seytan Ayrinti da mi Gizli??

Bir önceki yazımda Fasulye Siriği ile olan basarisiz ilk randevumdan bahsetmiştim.
Başarılı olan ilk randevu değil burada anlatmak istedigim.  İlk yanlız kalışımızda başıma gelenleri anlatmak istiyorum.

Sıradan, olaysız gecen üç görüşme ve iki haftadan sonra düz duvara tırmanmanın alemi yok deyip malum randevumuzdan once evde ne kadar cilek, antep fıstığı ve çikolata varsa afrodizyak etkisi yapsın diye yedim. 

Evden çıkmadan önce yaptığım tek şey bu değildi tabii.  Bir ay oncesinde Istanbul'dan gelirken ünıversiteden arkadaşım Gelincigin tavsiyesi ile o zamanlar yeni tanıştırıldığımız evde sir ağda kitlerinden, hani ucunda bir rulo olup microdalga fırında 30 saniye bekletip sonra istenmeyen tüylerinizden (bunu da hic anlamam istenen tüy var da biz mi bilmiyoruz.) üstüne kağıdını yapıştırarak sonsuza kadar kurtulduğumuz ağdalardan, almış yanımda getirmistim.   O ağdaların amacına ulaşacağı mübarek gün bugündür deyip bacaklarıma agda yapıp üstüne sıcak bir duş yapıp yeni yıkanmış skinny jeani de uzerime gecirdim.  Hazırlanma işinin en zor kısmı bitmisti.  Gerisi artik teferrüattı benim için.  Ayyy ne büyük kolaylıkmış bu sir ağda kiti, o zamanlar lazer yok ama ben son lazer seansını bitirmiş zannımca hiçbir zaman istenmemiş tüylerimden sonsuza kadar kurtulmus edasıyla bir rahatlamış aksami beklemeye baslamistim.  

Fasulye Sırığı ile yemeğimizi yemiş tatlı kısmına geçmiştik ki bacağımda bir yapışma hissi duydum ama bu hissi  hem pantolunun yeni yıkanmış olmasına hem de pantalonun super skinny olmasına bağlayıverdim.  Başka ne olabilirdi ki kaymak gibi bacaklarım vardı benim gecenin ilerleyen saatlerinde ekmeğini yiyebilecegim.   

Fasulye Sırığı ile birlikte benim eve gelebilmiştik sonunda.  Odama çıkarken "ben üstümü değiştirirken kendisi için içecek bir seyler hazırlayabileceğini söyledim.  Odama girip önceden hazırlamış olduğum şort takımımı giyip yüzümdeki makyajı silmeden hem guzel hem de seksi kadın imajım ile gecenin kaçınılmaz sonu için ilk hamlemi yapacaktım. 

Odaya çıkarken pantolonumun düğmelerini çözmeye baslamıştım.   Ama bir terslik vardı.  Pantolon popomdan inmiyordu bir türlü.  Super değil hiper skinny bu jean diye düşünüyordum butun enerjimi kotu götümden cikarmaya çalışırken.

Kendimi yatağın üzerine atmış çılgınca bir sağa bir sola dönerken küüütt diye yataktan düştüm.  Nasıl bir ses çıkardıysam sabırla benim aşağı inmemi bekleyen Fasulye Sırığı koşarak yukarı çıktı.  Çıktığı andan sonra benim gecenin ilerleyen saatleri icin planladığım hersey ikimiz için artık bir fanteziden öteye geçemeyecekti.  Debelenmekten saçım, makyajım birbirine girmis popomda sadece yarısına kadar indirebildiğim bir jean ile yüzüstü yerde yatmis hay şansımı miksinler bakışı ile adama bakıyorum.  

Fasulye Sırığı'nin "iyi misin?  Ne oldu sana?" soruları icin içimden sadece ebenin ki oldu kaldırsana lan beni dedim.  Dışımdan ise "bu lanet pantalonu cıkaramıyorum yardım eder misin lutfen?" diyebildim.  Adam elimden tutup yatağa oturmama yardim etti.  Yarisina kadar inen pantalonum çıkarken guzelim kaymak bacaklarimda mavi ile mor arasi bir iz bırakmıştı. 

Iste o zaman Gelinciğin bana çağımızın en son sikim sonic buluşunu tavsiye ederken küçük bir ayrıntıyı söylemeyi unuttuğunu anladım.  Bu mereti kullandıktan sonra duş alınmıyormuş duştan önce özel yağı ile temizlemek gerekiyormuş. Aynen ağdaci giybetor Emine'ye yaptirdiğim ağdalardan sonra olduğu gibi.   Evet ben bunu bilmiyordum.  Her otu boku da bilemem ya Suursuzum kızım ben.   

Fasulye Sırığı elektrik çarpmış gibi görünen tipime acımış olmalı ki "dur sana yardım edeyim" dedi. 
Önce paçalarımdan çekmeye çalıştı baktı yok olmuyor.  Bu sefer ayağa kalktım yukardan indirmeye çalıştı.  Pantolon ne kadar aşağı inse yukarıdan o kadar çirkin morumsu bir göruntü çıkıyordu. Kendimden tiksindigim an o andir iste. 

Bu manzarayı gören Fasulye Sırığı biraz şaşkın biraz da korkmuş bir ifade ile bir an durdu ve bana dönüp "ne ile karsi karsiyayiz burada?" diye sordu.  Canım dün akşam hapisten yeni çıkan eski erkek arkadaşım sevmenin dozunu biraz kaçırmış olabilir demek istedim.  Ama hiç tercihim olmamasına rağmen maalesef utanç verici gerçeği ve onun için yaptığım hain planları anlatmak zorunda kaldım. 

Zaten vucutlarımızın pozisyonu başından beri olmasını ancak o anda hic yaşanmamasını tercih ettiğim dikey pozisyonda olduğundan alnıma bir öpücük kondurup "hadi şu pantalondan kurtulalim" dedi sadece. 

Yarim saat kadar daha uğraştıktan sonra pantalondan kurtulduk ama bacaklarımdaki morumsu silikonvari yapışkanları da mutfaktan getirdigim pişirme yağı ile tırnaklarımızla kazıyarak çıkardık. 
Bütün iş bittiğinde ne bende ne de Fasulye Sirigi'nda derman kalmıştı.  Işimiz bittiğinde "ben artık gideyim yarın Londra'da sunumum var çok erken kalkacağım seni rahatsız etmeyeyim"dedi.  Israr edecek ne halim, ne yüzüm, ne de özgüvenim vardı.  O pantalon ile birlikte öz güvenimi de çıkarıp atmiştık elbirliği ile.  Onu suçlayabilir misin?  "Tamam o halde,  gece için özür dilerim"dedim.   Fasulye Sırığı kapının esiğinde durup "olur mu ben cok eğlendim hiç böyle bir yakınlaşma yaşamadim.  Sen yaşadın mı?" diye muzipce güldü, beni öptü ve gitti. 

Evren bir mesaj vermeye calışıyordu ama ben anlamamakta ısrarlıydım.  Uzunca bir süre de anlamadım zaten..

Suursuz American

Not: Bu yazimda Turkce kararkterler kullanmaya calistim ancak yazma hizimi cok dusurdugunden bazi yerlerde orjinal halime donmus olabilirim.  Turkce klavye ile yazma olayini da ogrenmeye calisiyorum, o da olacak insaAllah:)
Sevgiler

3 yorum:

  1. sesli güldümm :)) evren belki de bi romantik komedi başlıyor demek istemiştir.. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güldüm. İyi geldin bana bugün. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Biraz olsun gununuze renk katabiliyorsam cok mutlu olurum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil