1 Şubat 2016 Pazartesi

Hersey Cok Guzel Olacak..

Hergun is gorusmesi koparacagim diye internetten telefondan tanidigin tanimadigin herkesi taciz et, dizi seyret, film seyret, sevgilinin gonlunu hos tutmaya calis baktim olmuyor.
Is koparmak bu memlekette dusundugumden daha zormus (bu konu muhim, anlaticam), filmler diziler de bir yerde bitiyor, sevgilimde zaten duz bir adam (ondan da cok bahsedicem) iki aslansin bir kaplansin cok ugrastirmiyor. Benim de canim bir yerde sikildi tabii. Uzun zamandir bir seyler uretip ortaya koyamamanin beni tikadigini farkettim. 

Ben de daha onceden deneme amacli yazip uc bes arkadasima okuttugum gunluk yazilarima devam edip interaktif bir ortamda paylasmak istedim.  Iste butun hikaye bu dostum.   Bakalim sende okurken yalniz degilmisim yuh artik benden daha beteri de varmis der misin?

Bu, oldugu gibi gorunen bir kadinin hayatta kalma, tek basina mucadele etme cabasi sirasinda yasadiklari ile ilgili gercek olaylari iceren bir gunluk calismasi.  Bundan dolayidir ki sansursuz, filtresiz sadece hissettiklerim ile yazdiklarimi paylasacagim.

Seninle  hikayemi paylasmaya universiteyi ve onun oncesini atlayip benim maceramin asil cikis noktasi Ingiltere'ye gidisim ve sonradan esim ve simdi eski esim olmasina calistigim adami anlatarak baslayacagim.

Eee o zaman dilimize ket vurmadan ozgurce yasanilanlari paylasalim, havamizi bulalim, huh?

Suursuz American


2 yorum:

  1. ☺ takipteyizz..

    YanıtlaSil
  2. Ilk basta cok guzel yaziyordun, her gun acip bakiyorum bloguna ama yeni yazi yok :'(

    YanıtlaSil